Nieuwsbrief

 Nieuwsbrief 2012

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag 09:00 uur t/m 12:00 uur.

Mailen kunt u ons van maandag t/m vrijdag wel rekening houden bij een reservering dat u 2 werkdagen van tevoren bericht geeft.

Nog in ontwikkeling is het digitaal ophaal systeem via de website.

Graag willen wij nog even wat punten met u door nemen.

 

1. Openingstijden / kantoor en stalling:

Het kantoor is op zaterdag gesloten. Wij kunnen die dag u dan ook niet persoonlijk te woord staan. Via de 06 zijn wij op zaterdag niet bereikbaar.

De vingerscan werkt alleen tijdens de openingstijden van de stalling.

 

2. Opzegging:

Zoals in onze voorwaarde vermeld staat kunt u 2 maanden voor dat u contractdatum is afgelopen opzeggen. Wij willen dit schriftelijk, aangetekend of per mail. Ook bij verkoop van uw object heeft u te maken met de 2 maanden opzegtermijn. Wij willen geen kopers op ons terrein, graag object ophalen. Restitutie is niet mogelijk.

 

3. Nieuw bericht:

Vanaf 1 januari 2012 berekenen wij € 20,= euro als u iets uit de caravan, vouwwagen of camper en auto wil halen. Ook bij het opmeten van de voortent of de banden maat nakijken berekenen wij € 20,= euro.

Als u in de winter uw object wil komen ophalen dit graag voor 1 november aan ons doorgeven. Wij zijn gesloten van 24 december2012 t/m 07 januari 2013.

 

Onderhoud / Bovag/ Reparatie / Schade’s,

Met volle tevredenheid werken wij samen met Dhr. Zandvliet die voor ons het onderhoud en de bovag keuringen verricht. Als u interesse heeft in een bovag of onderhoud beurt laat het ons zo spoedig mogelijk weten zodat uw object op tijd klaar is voor het nieuwe seizoen.

En voor schade’s of andere reparaties werken wij samen met de Dhr. H. Winters.

Voor u een groot gemak want alles gebeurt vanuit de stalling om u een hoop last uit handen te nemen.

 

PS. Graag debiteur- en factuur nummer bij de betaling vermelden.

Voor vragen kunt u bellen of mailen met de volgende personen.

De kantoorwerkzaamheden worden verricht door Claudia van der Zwaan.

De andere werkzaamheden worden verricht door Gerard van der Zwaan.